Para poder ingresar debes estar registrado. Tenga en cuenta que para utilizar la mayoría de las funciones de este sitio, usted tendrá que registrar sus datos. La administración puede conceder permisos adicionales a los usuarios registrados. Por favor, asegúrese de leer las reglas del foro.
Para autenticarse debe estar registrado. Registrarse tomará solo unos pocos segundos y le permitirá un amplio acceso al sistema. La Administración del Sitio puede además otorgar permisos adicionales a los usuarios registrados. Antes de identificarse asegúrese de estar familiarizado con nuestros términos de uso y políticas relacionadas. Por favor lea las reglas de los foros mientras navega por el Sitio.
Registrado: 12 Jun 2009 21:18 Mensajes: 103 Ubicación: Euskadi y Catalunya
Re: Procedencia de los miembros del foro
Benvingut i espero que et sentis com en família
04 Nov 2011 01:23
Juan Manuel
Moderador
Registrado: 25 Feb 2008 15:40 Mensajes: 1097 Ubicación: España - IBERIA
Bienvenido, tan Ibèric como el jamón
Adelante, y que sea por largo y fructífero.
JM
04 Nov 2011 07:58
FeLo_Llop
Regne de Valéncia o'n tot cas, Nacio Valenciana. Lo de "comunitat" ve impost des de Madrit i "País" impost des de Catalunya, sense tindrer en conte els desijos del poble valencià. Aixina puix, cap dels dos noms em definixen. Ço no'n vol dir que estiga a males en castellans o catalans, conec i'n se parlar ixes dos llengües. ¡Moltes gracies! (el meu portugues es mes giria de São Paulo, Brasil)
Reino de Valencia ou Nação Valenciana, pois "comunidade" vem imposta de Madrid e "país", sem ter em conta os desejos do povo valenciano. Portanto, nenhum dos nomes me definem. Esso não quer dizer que eu me levar mal com castelhanos ou catalanes, eu sei e posso falar as dois línguas. Muito obrigado! ( o meu português é mais giria do São Paulo, Brasil)
Reino de Valencia o, en todo caso, Nación Valenciana. Lo de "comunidad" viene impuesto desde Madrid y lo de "país" desde Catalunya, sin tener en cuenta los deseos del pueblo valenciano. Así pues, ninguno de los dos nombres me definen. Esto no quiere decir que me lleve mal con castellanos o catalanes, conozco y sé hablar esas dos lenguas. ¡Muchas gracias!(mi portugués es más dialecto de São Paulo, Brasil)
Regne de València ò, si acàs, Nació Valenciana. Això de "comunitat" és imposat des de Madrid i el de "país" des de Catalunya, sense tenir en compte els desitjos del poble valencià. Així doncs, cap dels dos mots em defineixen. Açò no hi vol dir que em dugui malament amb castellans o catalans, conec i se parlar-hi aquestes dues llengües. Mercés!(el meu portugués és més dialecte del de São Paulo, Brasil)
30 Nov 2011 15:41
Rib
Iberista
Registrado: 22 Jun 2011 12:10 Mensajes: 119 Ubicación: València, Ibèria
Benvingut, compatriota! És un plaer trobar-se amb gent de la terreta.
En quant al del nom de la nostra Nació, crec que hauríem de ser més pràctics i deixar de banda la política.
Lamentablement ja no som un regne. En 1707 el Regne de València va desaparèixer per a formar part del Regne d'Espanya. Per això, el nom més adequat i històricament correcte és simplement València, sense el "Regne de". Potser este nom no agrade als alacantins o castellonencs per culpa d'esta divisió provincial imposada. Si la nostra nació es dividira únicament en comarques (com sempre ha sigut), tots ens sentiríem igual de valencians sense fer divisions de alacantins, valencians i castellonencs, i estaríem còmodes utilitzant el nom de València per a denominar el nostre territori.
Espere que algun dia pugam eliminar eixes absurdes fronteres que separen municipis tan germans com Alcoi i Ontinyent o Sagunt i la Vall d'Uixó.
Un nom que també em pareixeria preciós és el de "Antic Regne de València". Què opines?
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 0 invitados
No puede abrir nuevos temas en este Foro No puede responder a temas en este Foro No puede editar sus mensajes en este Foro No puede borrar sus mensajes en este Foro No puede enviar adjuntos en este Foro